Har de laget bok av Ringenes Herre filmene også nå?


Guro er søt! Noen ganger imponerer hun meg mer enn andre. Ewan McGregor som kjører motorsykkel gjennom Afrika i serien Long Way Down (National Geographic) er jo ikke helt ukjent for mange. Vi husker han fra mange filmroller, og kanskje spesielt fra StarWars filmene som Obi-Wan Kenobi. Ikke alle husker så godt viser det seg…

Det gikk en trailer for en ny film – “Menn som stirrer på geiter” og hun utbryter: “Nææ – skal han spille i film også, nå!”

Ja – og de har laget bok av.. svarte jeg! 🙂

FIlmen er ferdig! Premieren var igår og jeg tror alle var ganske fornøyde, også de som fikk litt mer omtale enn andre. Leo som danset til YMCA, Even som sang “Se min kjole” (Armani), Emma som er Jørgens utkårete, Karl J som ikke liker dans osv. Hyggelig minne å ha fra turen til Polen. Nå må vi bare sørge for å få kommunen til å sponse Polenturer i tiden fremover også!

~ by Kenneth on October 27, 2009.

5 Responses to “Har de laget bok av Ringenes Herre filmene også nå?”

  1. Pappa da! Obi van Kenobi? Er det ikke Obi-Wan Kenobi, da? 😉

  2. Obi van? Hvor tar du det fra?… Jeg kan da ikke se det noe sted?

  3. Du har rettet det, du! Da kan du jo rette StarWars til Star Wars også… 🙂 Ville ikke pirke så mye i stad, men nå må jeg jo ha NOE å klage på..! 😉

  4. 2+2=5 hilsen Fredrik i 10c 😛

Leave a Reply

 
