Har de laget bok av… del 2


Ok – når Guro oppdager at Emma og jeg fniser over hennes lille McGregor-blemme, forsøker hun å ro… “Ja, altså jeg visste det jo etterpå!” -Ja, etter at vi hadde kommet med latterbrøl og fortalt om sammenhenger og sånn, ja. Da prøver hun seg på en ny: Til Emma:  “Hallo! Jeg visste om han skuespilleren før du var påtenkt!”, Ok-tenkte jeg… Tvilsomt. Kontroll: “Fra hvor da?” “Star Wars, selvfølgelig!” 🙂 Nytt latterbrøl! Emma er født i 94, første film hvor McGregor var med kom i 99.

~ by Kenneth on October 29, 2009.

4 Responses to “Har de laget bok av… del 2”

  1. Kenneth! “Vi” har diskutert og tenk litt også lurte vi på hva du synes om Mcgregor! McGregor er så pen, synes du ikke?

    • Eeeh… Han var kanskje litt lekker som prest i Engler og Demoner, men jeg syntes nok at du er langt penere enn han! 🙂 Hvem er “vi”? S+S+N+E?

  2. Guro!Ro,ro til fiskeskjær… Hvor mange fisker får du der? 🙂

  3. Han er jo litt pen da! 🙂

Leave a Reply

 
