På gjensyn Norge!


Da er det rett før jeg er på vei igjen. Noen korte timer med søvn, så må jeg i vei til Torp. Har en skikkelig lang og kjip flyreise foran meg, og er ikke fremme i Malawi før på torsdag formiddag. 28 timer i fly og på flyplasser…

Gleder meg til å besøke skolen igjen, og regner med at det blir noen lange dager neste uke. Kommer til å oppdatere her så ofte jeg kan, og vil forsøke å legge ut noen bilder også. Ha det fint så lenge!

~ by Kenneth on January 12, 2010.

One Response to “På gjensyn Norge!”

  1. Kos deg! 🙂

Leave a Reply

 
