Jeg lurer på hva som er under senga?


Det er en god del forskjellige kryp her. Dørene inn til de fleste rommene er ikke tette nederst, slik at det er god plass for ting som har lyst til å komme inn. Dette har hotellet forsøkt å løse ved å legge en slags pølse med sand i, foran døren. Lurt. Den som ligger ved min dør er dessverre ikke så veldig lang, slik at det er en ganske god åpning for diverse å komme inn gjennom. Ikke lurt. Nærmeste tilflukt for alt som kommer inn er under min seng… Jeg hører at det er kamper på liv og død under der. Det krasler, tapper, hvisler og av og til hører jeg noe som jeg tenker enten er en gekko som rydder opp for insekter, eller en liten slange. Idag glemte jeg å se ned når jeg sto opp, og som dere kan tenke dere, hørte en knuselyd under foten….

Min bungalow ligger i en ganske stor park, med masse trær og busker. Jeg innrømmer at jeg husker hvordan den svarte mambaen jeg så på trappa hjemme hos prof.Phiri så ut, når jeg går tilbake til rommet mitt på kveden. – Og jeg har også blitt enig med meg selv at en mamba på denne størrelsen kommer seg lett under døra inn til meg. Jeg tror at jeg ikke trenger å se under sengen… Det jeg ikke vet, og sånn.

Liker ikke insekter! Liker gekkoer – de spiser insekter. Liker ikke gekkoer, de lokker til seg, og  blir spist av slanger. Mitt forsvar mot alt dette? Myggstift og uvitenhet! 🙂

Er det DU som er under senga?

~ by Kenneth on January 17, 2010.

2 Responses to “Jeg lurer på hva som er under senga?”

  1. Off… Skummelt:) men så er jeg jo pyse også da… Jeg er stolt over å ha en onkel som jobber med noe så viktig!! Jeg har anbefalt bloggen din til alle vennene mine, og de syntes den var kjempe bra (og “fresh”) sagt med deres egene ord:P klem thea

    • Det er mest skummelt når du tenker på at det er noe der. Hvis du gjør som meg og kobler iPoden inn i ørene, så er alle bekymringer borte! Uvitenet er topp! Morsomt at du og vennene liker bloggen! GID

      Ser at du har blogg også! Må gå inn og lese! 🙂

Leave a Reply

 
