Thea!


Jeg er den stolte onkelen til en veldig flott jente! Kjempesøt, morsom, hyggelig, bestemt, fantastisk til å synge og spille piano – kort sagt: helt super! Hun har også en veldig fin blogg! http://theaalettes.blogg.no/. Fast link til bloggen er lagt til i bloggroll! Glad i deg!

~ by Kenneth on January 17, 2010.

2 Responses to “Thea!”

  1. Tnåå… Jeg er kjempe glad i deg onkelen min!! <33 leser bloggen din så ofte jeg kan<33 du er morsom, snill, sjarmerende og alt annet positivt, så det er nok jeg som må være stolt av deg:) du er et av mine forbilder, for du er jo så grei! Den beste onkelen jeg kunne ønsket meg<33 tar meg med på alt fra elgsafari til sverigeturer, og gir meg alltid en god latter når jeg trenger en… Kort sagt.. Du er verdens beste, og jeg er utrolig glad i deg!!!

  2. Thea! Du er verdens søteste! Jeg blir helt satt ut jeg! Sitter med tårer i øynene og tenker at jeg er heldig som er onkelen din! Kjempeklem fra meg!

Leave a Reply

 
