Alex Taxi igjen


Og denne gangen virket bilen hans! De som har fulgt med her tidligere kjenner Alex, hvis ikke så kan du bli kjent med han her: https://verngaard.wordpress.com/2009/06/12/alex-taxi/. Alex er alltid veldig fornøyd når han finner ut at vi er her! “You guys are bringing me good business!”.

Ord kan ikke beskrive hvor godt det kan smake med skikkelig italiensk pizza, fulgt av ordentlig god drikke etter en extremt lang dag, med seminar og møter fra klokka 8 til 20.30! Nå skal jeg skype litt med Guro, og ta kvelden!

Insekter er stas! Denne er skikkelig voksen:

Og det er derfor jeg sjekker skoene mine før jeg tar de på meg på morgenen!

~ by Kenneth on January 19, 2010.

3 Responses to “Alex Taxi igjen”

  1. Du verden for et insekt. Hvorfor ligger den rolig ved siden av snusboksen, har du skutt den?

  2. Tror ikke jeg hadde turt å skyte den, den hadde sikkert bare blitt sint! 🙂 Skjøv boksen sakte mot dyret, men det virket ikke som den brydde seg om den. Kanskje det var kneleren fra Kung Fu Panda som har blitt feit etter filmsuksess? Kunne bare banket meg hvis jeg kom for nær!

    • Hehe, det er nok han ja 🙂 Du burde tatt med et (dødt!) eksemplar hjem for å ha i et glass eller noe. Det hadde imponert de fleste!

Leave a Reply

 
