Vi sitter på gangen


Dag to av seminaret. Vi har gjort litt om på programmet, så jeg skal ikke holde innelgg før imorgen. Det er veldig fin, for da får jeg litt tid til å forberede meg godt. Idag er det deltakerne som er de som er aktive. Vi hadde i utgangspunktet tenkt at vi skulle delta i gruppearbeidene med veiledning, hvis det skulle vise seg å være behov for det. Det viste seg at mange nok syntes det var vanskelig å gripe ordet når de måtte bruke engelsk. Vi har trukket oss litt tilbake, slik at alle skulle føle seg trygg på å ta ordet.

Idag er det skikkelig varm og godt. Jeg begynner å merke at jeg har holdt på litt mer enn det jeg både pleier, og nok burde, så det er godt å ta det litt roligere idag, og heller la partnerne ta arbeidet idag.

~ by Kenneth on January 20, 2010.

5 Responses to “Vi sitter på gangen”

  1. Ja du får være forsiktig..

  2. Så greit at du fikk hvile litt idag og forberede deg! Skulle gjerne vært der sammen med deg, det må vi få til en gang! Men da vil jeg nok være mest på Chisombezi hos barna der! Her laver snøen ned, så du får nyte varmen så lenge du kan! Suss og klem

  3. Ja, idag er det skikkelig varmt, så det passer bra for mag. Jeg regner med å få til en tur til Chisombezi imorgen.Det gleder jeg meg til.Det blir stort sett bare møter og mye jobbing denne gangen. Det ble vel strengt tatt ikke hvile idag, men det ble litt roligere enn de andre dagene.

  4. Kjære yndlingssvoger`n! Dette var moro! Endelig har jeg skjønt hvordan det her blogg-greiene fungerer..Artig å følge med på hva du opplever! Ta godt vare på deg selv. Jeg får lyst til å ta med meg Bjørn-Ivar og reise til Malawi. Klem, Marte

    • Så hyggelig at dere følger med! Jeg vil på det sterkeste anbefale enhver som ønsker å oppleve noe av det vakteste Afrika har å by på, å ta seg en tur til Malawi. Fantastiske mennesker, fantastiske steder og muligheter for opplevelser som dere vil huske for resten av livet! Velkommen!

Leave a Reply

 
