Chisombezi!


Endelig har jeg hatt tid til å besøke alle de fantastiske ungene på Chisombezi! Jeg blir like glad, like rørt, like varm om hjertet hver gang jeg får litt tid sammen med ungene. Denne gangen ble det bare et kort besøk sammen med Berthe fra Atlas Alliansen og Silje fra NAD. Jeg skal forsøke å legge ut noen bilder senere i kveld. Nå venter Agusitn på oss – vi skal ha en avslutningsmiddag på en kamerunsk restaurant. Gleder meg! Deltakerne fra Mozambique og Sør Afrika drar imorgen.

~ by Kenneth on January 21, 2010.

2 Responses to “Chisombezi!”

  1. Høres koslig ut:) sorry at jeg ikke har kommenter noe i det siste.. Har sovet hos bestemor<3

  2. Så koselig å være hos bestemor, da! Det forklarer også hvorfor jeg ikke har sett noen nye poater på bloggen din. Ja, jeg har ikke sjekket den enda idag. Ha en fin kveld! Klem fra meg!

Leave a Reply

 
