Nytt kamera


Kjære Guro. Kan jeg få lov til å kjøpe meg et nytt kamera? Det jeg har med meg begynner å bli veldig slitent, og det vil ikke la seg bli koblet til pc’n. Jeg får ikke lagt ut noen bilder før imorgen. Silje har tatt noen bilder, og jeg skal få de av henne imorgen. Jeg legger ut bilder fra Chisombezi så fort jeg kan.

Det er så fantastisk å treffe ungene på Chisombezi! De begynner å kjenne meg igjen, og syntes tydelig at det er morsomt at jeg kommer! Agathe er fortsatt på Chisombezi og utvikler sine ferdigheter saket men sikkert. Hun har vært litt redd for meg noen ganger tidligere, men idag var hun helt trygg, og litt trøtt også,tror jeg. Jeg var veldig lei meg for at vi fikk så lite tid på skolen.

Konferansesenteret er nesten ferdig, det mangler bare noen elektriske arbeider, litt maling og skap på rommene. Snart kommer Chisombezi til å kunne skaffe seg inntekter til å dekke noe av driften av skolen.

Gled dere til bilder av ungene på Chisombezi!

~ by Kenneth on January 21, 2010.

6 Responses to “Nytt kamera”

  1. Gleder meg allerede… Men syns du ikke at du har bra nok kamera?:) veit jeg ikke er Guro altså..

    • Jeg tror nesten ikke det jeg ser?!? Har du og Emma rottet dere sammen mot meg?!? Emma sier nei til iPod og du sier nei til kamera? Nå skulle jo du si – jeg vet du, det unner jeg deg virkelig! 🙂

  2. Kjære Kenneth. Du vet du gjør som du vil! ( Men da må du først gjøre litt som jeg vil:)) For å kjøpe telefonen fikk jeg henge opp den fine hylla, som du jo synes er den stygge hylla. Pluss at du snekret ferdig vinduer. Jeg skal bare tenke litt over hva jeg vil ha ordnet denne gangen:)! Detta kan bli lukurativt for meg, skjønner jeg- speilrefleks må jo være verdt en god del! Suss og puss

  3. Jeg gleder meg til å se bilder! Jeg synes du er verdens heldigste mann som får være med på dette! Og jeg er så takknemlig for jobben du får være med å gjøre! Tenk hva det betyr for de som får hjelp. Jeg blir takknemlig og glad ved å tenke på det! Hils alle kjente og ukjente og si de gjør en fantastisk innsats!

    • Jeg syntes også jeg er veldig heldig! Det er mennesker som får berde liv som et resultat av det jeg får ta en liten del av. Jeg er takknemmelig for å få gjøre dette!

Leave a Reply

 
