Noen bilder!


Flyplassen i Johannesburg er veldig grei. Heldigvis, for jeg skal være her 13 timer. Nettforbindelsen er helt glimrende, og jeg hadde litt nett-tid til overs fra i sommer. Endelig tid og nettdekning til å kunne legge ut noen bilder:

To nye jenter sitter sammen med Agathe (til venstre)

J

Presentasjonen av “Young Voices – Advocacy through audio-visual approaches” – Kort: Joint Media Initiative, helt kort: Join Me!

Alle deltakerne på seminaret, untatt Berthe, som tok bildet.

Og her sitter jeg altså, så den andre siden av jorden og har 11 timer til med venting…:

~ by Kenneth on January 23, 2010.

6 Responses to “Noen bilder!”

  1. Fine bilder:) haha.. Siste bildet opp ned (jeg skjønte faktisk “vitsen”)

  2. 🙂 Får du ikke vondt i hodet av å henge sånn med hodet nedover?

  3. Kjempefine bilder, forresten! 🙂

  4. […] Join Me? Da må du se her: https://verngaard.wordpress.com/2010/01/23/noen-bilder/ Ellers kan jeg legge til at Join Me er en intern fleip mellom Emma og meg. Hun vil på Ringenes […]

Leave a Reply

 
