Post nr 100


Dette er gang nr 100 som jeg setter meg ved tastaturet for å skrive på bloggen! Tattaraa!

Forberedelsene til neste tur er godt igang. Var en tur til Oslo for å ha møte med de jeg skal samarbeide med i forhold til seminaret i Uganda. Opplegget for seminaret ser ut til å bli bra! Vi legger opp til en kombinasjon av kompetansestyrkning og praktisk planlegging – litt som i Malawi, men i litt mindre skala.

Ellers har jeg hentet en ny pc idag. Jeg har klaget over den forrige her på bloggen tidligere (https://verngaard.wordpress.com/2010/01/17/skirveleif/) og det er en lettelse å kunne slippe å bruke den videre. Den jeg har hentet idag er på samme fine størrelse og har et tastatur som er helt nydelig å skrive på! Denne kommer til å bli en god venn!

Nå er det også tid for trim og bevegelse i huset! Skiene har blitt tatt i bruk, og idag har vi også fått en elipsemaskin i hus. Ca 100 millioner deler som skulle settes sammen – fikk bare to til overs! De er sikkert ikke viktige!

Vel, det var altså post nummer 100! Nå skal jeg ha kake!

~ by Kenneth on January 27, 2010.

3 Responses to “Post nr 100”

  1. Gratulerer med post nr. 100! Jeg regnet på det, og det vil si at du i gjennomsnitt har skrevet 2,94 poster i måneden! Ikke verst! 🙂

  2. Gidder du å regne på det?;)

Leave a Reply

 
