Hjemme i snøværet


Og det har vært skikkelig deilig! Jeg kjenner at turen til Malawi fortsatt sitter i kroppen, så det har vært helt nødvendig med en rolig dag.

Hvis du er glad i sjokolade bør du ikke lese videre. Følgende innhold er sikkert ikke bra for helsa og det er veldig avhegighetsskapende! På flyplassen i Amsterdam fant jeg noen morsomme porsjonspakker til å lage varm sjokolade. Det må prøves! – er et av mine livsmotto! Jeg tenker ofte; hvor mange ganger i livet kan du…..? Vel, denne gangen er svaret: Så ofte du vil!

Men det koster, da….. Har funnet ut at de er til salgs på nettet! Sjekk her: http://www.chocolatecompany.nl/

Knallgodt! Heldigvis skal jeg snart tilbake til Amsterdam!

Det aller beste var likevel ikke sjokoladen, men det følget som ble servert! Kari hadde helt på egen hånd sat igang med å bake boller! Hun er like flink som sin mor, som er verdens beste til å trylle frem bakeverk! Kan det bli bedre på en snøtung dag?

~ by Kenneth on January 29, 2010.

Leave a Reply

 
