Idag er det seminar


Nå blir vi straks hentet for å dra på seminar. Utskrifter til utdeling idag er på vei og papayaen smaker fortreffelig. Klokka er nå seks i Norge, men her er den 8, så det er bare å komme seg igang! Ha en fin dag hjemme i Norge!

~ by Kenneth on February 8, 2010.

4 Responses to “Idag er det seminar”

  1. Fint at flyturen gikk greiere enn til Malawi! Ha en fin og varm uke. Hilsen oss.

  2. Jeg er så glad for at du er trygt fremme! Idag stod jeg opp til 21 kalde- da tenkte jeg på deg og var ørlite misunnelig! Men- jeg kan ihvertfall ta dyna di, så jeg varmer meg under to tykke dyner. Vi har det bare fint. Snart skal jeg kjøre Ida på trening, og så skal vi ha skikkelig middag. Ungene synes nok matstellet er litt skralt når du er borte. Igår spiste vi stekte fiskeboller på brød til middag. Jeg synes det funka, men spesielt Ida var ikke så happy. Så idag blir det laks, poteter og grønnsaker! Ta vare på deg selv, og ha en fortsatt god dag. Jeg elsker deg, min kjære mann!!

    • He, he… Og dermed var det avslørt at det er pappan som står for det meste av matlaging i hjemmet. I hvert fall de dagene vi ikke har kjempelyst på kjøttboller. Det er forresten ikke altfor varmt her. Ja, jeg har vært varm og svett også, men jeg har vært mest glad for at jeg tok med meg ulljakka. Ca 23 idag, men litt trekk i rommet vi sitter. Ulljakka var helt topp!

      Jeg elsker deg!

Leave a Reply

 
