Da er jobben gjort!


Kun noen små ting gjenstår! Vi skal signere avtalen for partnerskapet, jeg skal en tur imorgen for å besøke nybygget til UNAD, og se hvor langt de har kommet i prosessen med å bygge seg et nytt hovedkontor. Vi skal også ha en avsluttende middag imorgen kveld, men det bare småting og veldig hyggelige ting!

Imorgen skal jeg også se om det kan bli litt tid til å bli litt kjent i Kampala by til fots. Med litt flaks så kan jeg kanskje finne en fin kjole til deg, Emma! Er det noen andre som ønsker seg noe spesielt?

Gleder meg til å komme hjem, selv om det er meldt et fælt snøvær…. Hadde vært litt fristende å booke om billettene, men jeg må nok hjem! 🙂

~ by Kenneth on February 12, 2010.

2 Responses to “Da er jobben gjort!”

  1. Hadde vært moro med kjole! Jeg er sikker på at du finner noe fint! Tror du de har hobbit-te i Kampala? He he:-)

  2. Teen er jeg veldig usikker på, men kjole er det en viss mulighet for… Vi får se! 🙂

Leave a Reply

 
