Noen bilder


Jeg tar nok ikke nok bilder på turene mine. Det er forsåvidt ikke så mye spennende å ta bilder av heller når vi setter i et rom fra morgenen til solen nesten har gått ned, men noen har det blitt. Her er veien til UNADs nye bygg:

Og bygget:

Robert, en veldig hyggelig ung døv mann skal være leder for ungdomsaktivitetene i bygget. Både Alex og Robert er karismatiske og engasjerte! Gleder meg til samarbeide videre med dem! 

 Her presenterer Robert et gruppearbeid under seminaret.

 Nå skal jeg legge meg! Det får heller komme flere bilder senere! 🙂

~ by Kenneth on February 13, 2010.

2 Responses to “Noen bilder”

  1. Morsomt å få se noen bilder! Det ser jammen godt ut med sol og null snø!! Nå kommer du jo straks hjem, og det gleder jeg meg utrolig masse til. Du vet, jeg elsker deg jo, og trives best når du er her hos meg 🙂 Suss og puss fra den lille kona di

    • Jeg elsker deg også og liker aller best å være hjemme hos deg, vet du! Gleder meg til å holde rundt deg og prate med deg og… Sees snart!

Leave a Reply

 
