Kenneth McGregor?


Det er noen ganger litt morsomt her på baksiden av bloggen. Jeg ser hvor mange som er innom bloggen, jeg kan se om det er andre nettsteder som har sendt dem hit og litt av hvert. En ting jeg også ser, og som jeg noen ganger undrer meg over er hva folk har søkt etter for å komme hit. “kenneth verngård” er et ganske logisk søk…, “emma verngård” “guro verngård” osv. Men så er det noen litt uventede… “jeg klarer ikke å lære engelsk” – hæ! “ebba grøn og regnskogen” – okei… “hvor kan jeg kjøpe kake til bursdagfeiring?” – Kake??, “bånd og blomster i håret” – bånd og blomster i håret??? Har folk funnet denne bloggen ved å søke etter bånd og blomster i håret? Mitt favorittsøk er imidlertid: “kenneth verngård ewan mcgregor” To navn som passer godt sammen i et søk synes jeg! Legg også merke til hvilket navn som stod først! 🙂

Nå sitter jeg vad gate 18 på Schiphol og venter på å komme ombord i flyet til Torp. Snart hejmme!

~ by Kenneth on February 15, 2010.

One Response to “Kenneth McGregor?”

  1. […] en mopel i elva Jeg har skrevet litt før om pussige søk for å finne frem til bloggen(https://verngaard.wordpress.com/2010/02/15/kenneth-mcgregor/). Søket “dumpe en mopel i elva” må jeg innrømme både virker svært tvilsomt, og en […]

Leave a Reply

 
