Vinterferie!


Noen som ser frem til ferien like mye som meg? Vinterferien er en av to tilfeller hvor jeg synes snø er ok. Akkurat nå laver det virkelig ned rundt huset. Jeg la merke til at det var lavere snø når jeg kom tilbake fra Uganda, sammenliknet med slik det var før jeg dro. Det gjelder ikke lengre… Men – akkurat nå er det fyr i peisen, kaffen er varm og livet er fint!

Mål for dagen: Klesvask, rydde/støvsuge/vaske hus og lage middag. Da blir nok Guro fornøyd!

Her er sjekken fra elevene på Andebu Barneskole som jeg mottok igår, på vegne av Chisombezi. Kjempemorsomt at døvblindes situasjon i Malawi har engasjert ungene! Tusen takk! Jeg har snakket litt med Emma om hvordan midlene skal brukes – hun synes det var veldig flott at ungene var engasjerte og ville hjelpe til! Gode lekeapparater som elevene på Chisombezi kan bruke for moro og lek, samtidig som de får bevegelsestrening er det som ungene har behov for. Sammen med det som Solheim’ene har gitt fra julekalender kan dette bli veldig bra!

~ by Kenneth on February 19, 2010.

4 Responses to “Vinterferie!”

  1. Hva er det andre tilfellet?

  2. Og kjempeflott, alle på Andebu barneskole! Engasjement er viktig! Disse pengene kommer til å komme fram!

    • Ja! Det er helt topp! Har kontakt nå med Søster Emma på Chisombezi om hvordan pengene kan brukes best mulig!

Leave a Reply

 
