Nedoverski


 

Idag har det ikke vært altfor kaldt, bare veldig kaldt… Likevel – med nydelige skiløyper rett utenfor døra er det bare å kle godt på seg og nyte solen og kose seg! GPS’n viste til slutt 14km tilbakelagt og jeg kunne godt fortsatt litt lengre.

image

Jentene og jeg gikk en fin tur! Kari er veldig flink på bortoverski, og er en racer i bakker, men – når det stod en hel familie, med hund, midt i bakken var sammenstøt vanskelig å unngå… På nedoverski er det ikke bremser! Idas løsning var å kaste seg ut i snøfonna, og hvor hun håpet at ingen så noe. Det virket ikke – alle så en flott snøsky og en snødekket jente som kavet seg opp igjen. Kari satset hardere, og håpet altså at de skulle flytte seg. Det virket heller ikke! 🙂 Emma var lur og hadde forstått at en bakke man går ned, er en bakke men må gå opp igjen. Hun ble igjen på toppen og unngikk både snøfonna, kollisjon og bakken opp igjen.

Har ikke fryst hele dagen! På kvelden var det 31 grader i stua og jeg satt med flere lag ull fra topp til tå helt inntil peisen – deilig!

~ by Kenneth on February 23, 2010.

2 Responses to “Nedoverski”

  1. Synes jeg var den lureste:-)

    • Til gjengjeld fikk jeg best fart nedover bakken og fikk en glimrende anledning til å gi en oppvisning i mine elegante svingeferdigheter på ski!

Leave a Reply

 
