Paramore-oppdagelse


Min oppdagelse av Paramore var kanskje ikke så veldig revolusjonerende viser det seg. Lastet ned platen fra iTunes og legger merke til at en ikke helt ukjent film var referert til i tittelen på en av sangene….

Men – det forandrer ikke at bandet har bra musikk! Ingen revolusjon altså, men anbefales!

Guro er på husmor-tur denne helgen og jentene og jeg skal kose oss hjemme! Guro ringte hjem for hotell i Hønefoss og hdde fått en topp middag og var svært fornøyd! Jeg skal en liten tur til Oslo imorgen på et langt møte i Atlas Alliansen. PLAN og SINTEF er også invitert til møtet, sammen med resten av organisasjonene som jobber i Malawi.

Gleder meg veldig til å dra til London neste uke! Fredag setter Guro og jeg oss på flyet for å ta en kjæreste-tur til byen vi begge liker så godt! Det skal bli topp!

~ by Kenneth on April 8, 2010.

Leave a Reply

 
