TeletubPiece


Det har gått noen dager siden jeg sist har hatt anledning til å sette meg ned og skrive noen ord her på siden min. Jeg holder på med noe! Jeg må vente noen dager før jeg kan legge noe ut om det, men det kommer!

Vi gikk en deilig tur i helgen! Melsomvik er et deilig sted å gå tur. Fikk til å ta et bilde av oss alle sammen på turen, og oppdaget ikke før etterpå at mobilen flyttet seg litt idet jeg trykket for å ta bildet… Vi koste oss i alle fall!

Etter dette fikk jeg anledning til å vise meg som snill svigersønn og satt opp en hammock for min kjære svigermor sammen med Guro. Guro henger over skulderen min og sier: “Du skriver ikke noe om at Guro var spesielt fingernem og dyktig til jobben + pluss at Guro bakte en veldig god kake og at jeg ikke har smakt noen kake som var like god”. Nei – det har jeg ikke skrevet! Pussig! Kaka var veldig god – det skal du ha! Perfekt faktisk!

Og TeletubPiece? Jeg har jo vist frem min fantastiske OnePiece her tidligere, og må vel innrømme at den kler meg utrolig godt! 🙂 Men – jeg kommer ikke til å bli sett i byen, eller noe sted med en slik dress! Var på byen sammen med jentene på lørdag. Det krydde av små og store jenter med slik dresser – Følte at jeg var midt i en episode av Teletubbiene! Øyeblikkelig ble dressen omdøpt i mitt hode til TeletubPiece!

~ by Kenneth on May 11, 2010.

2 Responses to “TeletubPiece”

  1. Er så glad for at ikke vi bor i norge når jeg ser disse dressene! Martine hadde elsket en sånn dress….og jeg syns de er STYGGE….Så en god grunn til å oppholde seg i konstante +- 30 varmegrader!!

    • Godt poeng! Tror jeg får ta med hele gjengen til Kampala – så slipper jeg også unna! 🙂

Leave a Reply

 
