Hurra! Mamma er 60 år!


Og i den forbindelse har jeg laget film med masse bilder og filmsnutter. Premiere i kveld, når vi feirer den flotte mamma’n min. Hun har fødselsdag 25.mai, men dagen feires idag. Filmen er jo en overraskelse, men mamma er nok altfor opptatt med forberedelser til at hun kommer til å lese dette idag. Jeg har skannet en haug med gamle bilder og har kommet over mange fine bilder!

Jul var utrolig stas når jeg var 3 år!

Og 17 år etter var jeg på vei ut av huset! I tiden frem til jeg flyttet hadde jeg et fantastisk hjem med en utrolig snill og forståelsesfull mamma! Veldig glad i deg!

Gratulerer med dagen!

~ by Kenneth on May 15, 2010.

7 Responses to “Hurra! Mamma er 60 år!”

  1. Så kjekk du var når du var 17! ❤
    nesten like kjekk som du er nå;)
    håper du huska å hilse fra meg.

    • Thea! Du er verdens beste, søteste favoritt! Jeg husket selvfølgelig nesten å hilse fra deg! 🙂

  2. Kan ikke du blogge om sverigeturen deres? ❤
    har lyst til å høre hvordan det gikk;)

  3. Syns du liknet litt på Leonardo Dicaprio som 17-åring… Hvorfor endte du ikke opp i Titanic eller noe? 🙂

    • Filmen altså…:-)

      • Det var godt du mente filmen og ikke at jeg ser ut som jeg var 17 i 1912… Ellers kan jeg opplyse at jeg var 20 når dette bildet ble tatt.

        Jeg ville jo ikke satse på film og berømmelse når jeg heller kunne få være hjemme og være pappa’n din! Det viktigste først. Når dere ahr flyttet ut skal jeg satse på å bli filmstjerne og sexsymbol! 🙂

Leave a Reply

 
