Harrytur, heter det visst!


Og jeg må innrømme at jeg tenkte at “det stemmer i grunn litt”, når jeg så en gruppe som hadde fulle vogner med kjøtt og øl, skinnvester som ikke dekket store og runde mager og cowboy-hatter på alle hoder. Høvdingen i gruppa hadde en kjekk hale på hatten – sannsynlig restene av et ekorn eller en vaskebjørn eller noe slik som nok hadde møtt en ublid skjebne i grillen til en stor Dodge Van….

Ellers krydde det av TeletubPiece i alle farger og fasonger! Fant en lekker jeg tenkte ville passe – Hvit! Hvis jeg kjøper en som er alt for trang kan jeg få jobb som Michelin-mannen! Det hadde vært noe det! Modelloppdrag og greier! – Sier ikke opp jobben helt enda, kanskje?

Handling ble det også! Alle trengte nye sko, og utvalget er rikholdig. Når man er i skobutikk med 4 jenter tar det litt tid… Jeg fant et par, prøvde, bestemte meg og var klar til å gå videre. Slik var det ikke for resten av gjengen. Jeg fant etter en stund en stol og ble en kjekk sko-oppbevaringsplass for de andre. “Kan du passe på de litt, mens jeg prøver om disse er finere?” – “Hvilken farge er finest av disse tre?” –

Mine sko ligger i esken nederst i stabelen. Det tok litt tid, ja, men alle fant til slutt et par som passet. Jeg fant et par fine Nike. Hvordan kan det ha seg at disse koster tre ganger så mye hjemme?

Etter 6 timer med sko, mat (jepp – vi kjøpte cobra til grill imorgen!), godis, Burger King, kaffe og is var undertegnende temlig sliten. Men – vi koste oss veldig sammen! Alle var fornøyde! Fyret opp av litt sukker var stemingen høy i bilen hjem!

~ by Kenneth on May 16, 2010.

Leave a Reply

 
