Landliv


Det er endel ting jeg savner når vi bor ute på landet slik vi gjør. Det hadde vært fint å kunne gå til en kino, en cafe, en restaurant, hatt det litt enklere når jeg skal med toget til Oslo….

Men – så kommer det dager som idag! Solen skinner, fuglene synger, tomatplantene i drivhuset står med løfter om søte smaker. Da Guro og jeg gikk en tur i skogen så vi rev, en veldig søt hareunge, to ormer, en røy og diverse små dyr og fugler. Da er det ikke så verst likevel å slippe eksos og bybråk!

Skulle det være noen tvil om at dette er et landlig og fredlig sted:

Denne gikk midt i sentrum, rett utenfor Meny. Butikksjefen var litt blank i øynene over tanken på å ha denne liggende i kjøledisken. 🙂

I Tønsberg derimot er det mer fokus på billig drekke og ‘bab! Denne hang på Brygga Kino sist jeg var der.

Her er forresten rådyrposten jeg skrøt av:

Noen som vet hvem jeg kan spørre om de har behov for en ekstra jeger på laget?

~ by Kenneth on May 19, 2010.

2 Responses to “Landliv”

  1. Hmm, du store min.. Måtte jo være veldig fristende å slenge den røya innafor genseren 🙂 hehe, men den hadde kanskje flakset litt!

    • Vurderte sterkt å forsøke meg på en “redningsaksjon” for å få den trygt vekk fra sentrum, og pønsket på hvordan denne evt kunne gå galt slik at den stakkars røya dessverre måtte ende i fryseren! 🙂

Leave a Reply

 
