Menns enkle tanker


Snart er det fotball VM, og skal vi tro TV2 så er det en periode som er forbundet med stor glede for 90% av verdens menn. 90% av verdens menn snakker om fotball med vennene sine – dobbelt så mange som det er menn som snakker om kvinner! Er det mulig? Jeg er altså ikke blant disse 90%… Jeg er blant de 10% som driter i fotball! Jeg så på nyhetene at TV2 skulle opprette betal-TV og bare sende fotball der og tenkte YES! – Nå slipper jeg å se fotball på TV! Kanskje TV2 endelig kan sende noe som er verdt å se!

Kjære Megan – hvis du føler deg oversett i disse dager: Fatt mot! Jeg tenker mye mer på deg enn på Ronaldo!

Guro har mer tro på menn! Jeg ba henne gjette hva menn tenkte mest på, og hun foreslo politikk, før hun kom på fotball! Jeg tolker dette selvfølgelig så positivt som det er mulig, og tenker at det er fordi Guro er veldig heldig som er gift med en som det er mer sannsynlig vil se en politisk debatt fra Polen, uten tolk, enn fotball! Burde hatt en premie for at jeg ikke legger totalt beslag på all tid og TV i sommermåneden vi har foran oss!

Et fotballag følger jeg med på med glede, det skal jeg innrømme! Mellomste-jenta spiller og pappa’n heier ivrig!

~ by Kenneth on May 22, 2010.

4 Responses to “Menns enkle tanker”

  1. Bra skrevet!
    Jeg også har prøvd å heie på et fotballag en gang.. Vear J96, men da fikk jeg streng beskjed av Ulf, en gutt i klassen som er stor fotballfan, at jeg enten måtte holde kjeft og slutte å heie, eller flytte meg 15 meter bort. Den gode sportsånden var til å ta og føle på kan man si!

    • Det hørtes bra ut! Noen tar fotball veldig alvorlig, og heier du for høyt, for lavt, for rolig, for gira eller, verst av alt: på feil lag – da er du ille ute! 🙂

      • Akkurat som da vi så fotballkamp på pub i England, det – jeg var lenge redd for å heie på feil lag! Hadde ikke veldig lyst til å bli kastet ut, banket opp eller det som verre er..! 🙂

      • Nei, på pub i London er det lurest å heie når de andre gjør det, og kjefte på dommeren sammen med de andre. Men – vi ble jo kastet ut likevel! 😉 I alle fall når resten av gjengen her var med! Noen var visst for små…

Leave a Reply

 
