Og i morgen: SWITCHFOOT!


Ny uke – ny konsert! Vi har rukket å lande etter Green Day, jeg har hatt noen dager med Oslo-jobbing og kurs med Bistandstorget, og så vender vi nesa mot Danmark. De to store jentene og jeg tar Danskeferja, kjører til Silkeborg og har i grunn tenkt å kose oss skikkelig, både på tur og på konsert!

Switchfoot er kanskje ikke superkjente i Norge, men det er et skikkelig bra band! Jeg tror nok det skal mye til for å toppe Green Day (tror vel det egentlig er umulig!) – men bandet er kjent for å ha bra sceneshow, så det blir garantert bra! 🙂

~ by Kenneth on June 8, 2010.

7 Responses to “Og i morgen: SWITCHFOOT!”

  1. Hvis man ser på overskriftene dine i det siste, så kan man komme til å tre at du er en sånn punker som bare reiser fra land til land for å høre bra band<3 haha! Men de som kjenner deg, vet at du er nærmere å være en astronaut enn en punker.

  2. He he! De har kommet tett de to konsertene! Jeg tenkte at jeg skulle satse på å bli et punk-naut! Har nettopp sett at Linkin Park skal holde konsert i London 10.november! Dit har jeg lyst til å dra!

    • Jeg blir med! Gjør meg ikke noe å reise fra land til land for å høre på bra band! 😀 La oss bare håpe at de kommer til Norge også! (Alle de bra bandene, altså… Både Linkin Park, og også kanskje Switchfoot i november-januar?):-)

      • Kan jo håpe at Green Day tar seg bryet med å komme også? 🙂

      • JA, det er ikke noen dårlig greie det å reise rundt å se konserter – jeg mener, det er stas å reise litt og det er superstas med bra konserter! Noen ganger blir to pluss to fem! 🙂

  3. Switchfoot trengte forresten ikke å toppe Green Day, for konsertene var umulig å sammenlikne. Helt forskjellige konserter, og begge var superstas! Dette har vært noen veldig bra dager!!! 🙂

Leave a Reply

 
