Kjære tante Tove


Denne er litt fin! 🙂

WHAT?!?! Eller som Mantis i Kung Fu Panda – Hva er det jeg tenker med?!? Kjære tante Tove: Tenke! Tenke først og ikke skrive etterpå! Hvis du absolutt vil skrive – la for all del noen lese gjennom først. Jeg mener: “Gratulerer med dagen – jeg håper utslettet ditt har bedret seg!”. Denne tenker jeg Magnus er glad for! Jeg har ingen anelse hvem Mangus eller tante Tove er, men jeg vet, i likhet med stadig flere i Norge, at stakkars Mangus har utslett og en tante som jobber intenst for å utslette det sosiale livet til Magnus.

Gratulerer med dagen Magnus! Er det flere enn meg som lurer på hvor utslettet ditt er?

~ by Kenneth on June 15, 2010.

Leave a Reply

 
