Det glemte jeg!


Tusen takk til Ruben Larsen som hjalp meg med å dele opp rådyret mitt! Jeg hadde tenkt å få en slakter til å ta jobben, men slik gikk det ikke… Ikke kunne jeg vente heller, ettersom jeg jo skulle til Malawi. Ruben satt av god tid på kvelden på bursdagen sin til å hjelpe meg! Nå ligger 16kg nydelig rådyrkjøtt hjemme i fryseren og venter på å bli til middager! Gleder meg!

Litt stolt også! Jeg gjorde mye av skjæringen selv! Både i rådyret og i fingrene mine! 🙂

~ by Kenneth on August 13, 2010.

Leave a Reply

 
