Sånn skal det være!


Lang og rolig morgen idag. Veldig deilig! Kjenner at jeg er litt stiv i nakken etter mange timer på fly. Sengen her på Pedros Lodge hjelper heller ikke så mye på saken. Beste sammenlikning er at sengen føles omtrent som om du hadde lagt et laken på en gressplen som ikke har vært klippet en stund. Det har en viss mykhet, men etter noen timer har noe av moroa gått over…

Kontorplassen idag er det mindre å si noe på!

Idag er det skyfritt, og det ser ut til at det skal bli en god og varm dag! Her skal jeg sitte og jobbe litt noen timer før jeg skal treffe Emma i ettermiddag.

Igår spiste vi på Hostaria, italiensk pizzasted. Stedet har tapt seg litt siden sist, men maten var fortsatt god. Alex Taxi, vår faste sjåfør hadde heldigvis kjøpt seg ny bil. Det er jeg i grunn glad for, selv om noe av spenningen med å kjøre om kvelden blir litt borte…

Ha en fin dag!

~ by Kenneth on August 15, 2010.

2 Responses to “Sånn skal det være!”

  1. nå misunner jeg deg! Her hjemme har det vært sånn passelig vær i dag, og man vet liksom ikke om man skal spise inne eller ute. (uheldigvis for meg så bestemte mamma seg for å spise ute i dag, det er nemlig litt for kaldt for min smak) 😀 kos deg videre..

    • Koser meg veldig! Har nok fått litt farge idag. Fin kontorplass! 🙂 Du må jo gjerne bli med en gang! Sikker på at du hadde likt deg her!

Leave a Reply

 
