Korea Garden Lodge og Linkin Park


Det er kanskje litt sært av meg, men det er litt kjedelig å sitte på restaurant alene. Har nettopp avsluttet noen kyllingspidd og runder av med kaffe. PC’n er på bordet foran meg, og jeg har Linkin Park på øret. Det er litt deilig også, å være alene etter en ganske intens uke. Jeg har sett veldig lite av Malawi denne gangen, kun sett møterom og Mziwika.

Her sitter jeg nå. Bildet er tatt fra omtrent der jeg sitter.

Det kan nok tenkes at jeg må en tur tilbake dette året. Idag har jeg hatt et møte med Ezekiel i VIHEMA (organisasjonen for og av døvblinde). Gjennom det NORAD finansierte prosjekte støtter vi organisasjonen fordi det er viktig at det er en organisasjon som har et spesielt fokus på denne ekstra utsatte gurppen. VIHEMA er en ung organisasjon, og for at vi skal kunne fortsette støtten er det viktig at vi vurderer godt hvilken kapasitet VIHEMA her til å ta på seg de oppgavene som de selv ønsker. I tillegg til å støtte aktiviteter VIHEMA har rettet mot voksne døvblinde, må vi også bidra til å utvikle organisasjonen. Ved å foreta en grundig  analyse av organisasjonen vil vi kunne se hvilke styrker organisasjonen har og på hvike områder de må utvikle seg videre. Dette bør foretas i år, aller helst burde jeg reise ned og delta på generalforsamlingen de skal ha i desember. Vi får se hva det blir til i år.

~ by Kenneth on August 20, 2010.

2 Responses to “Korea Garden Lodge og Linkin Park”

  1. Jeg skulle gjerne spist sammen med deg! Jeg elsker jo restauranter! Skjønner at det kan bli litt ensomt… Det så jo ganske deilig ut på bildet, også, synes jeg. Her er det grått, grått og regn. Vi nyter jentenes første helg etter skolestart. Deilig! Jammen har vi fått store, flotte barn! De er så søte! Vi har det bra, men savner jo deg! Blir kos når du også er her. Ha god natt og god tur imorgen! Fly forsiktig! 🙂 Elsker deg! Suss

  2. Det hadde vært veldig hyggelig! Jeg skulle ønske at du var her! He, he! Må innrømme at det er litt kult at det er grått og regn hjemme. Det har vært litt kjølig her, men solen har skinnt fra sykfri himmel hele uken! I juni ifjor var det motsatt! Da var det sol og varmt hos dere og kaldt og regn her! Savner deg! Og jentene! Elsker deg!

Leave a Reply

 
