Til Lilongwe med Air Malawi


Sitter på flyplassen sammen med Emma, og venter på at flyet skal gå. Tror vi skal på et lite propell-fly, så det blir spennende å se hvor langt jeg kommer… Flybilletten min av annulert når de hadde byttet datasystemer, men jeg fikk en ny billett istedet.

Det er litt tidlig å stå opp kl 4, men i ettermiddag og i kveld skal jeg ta det litt mer med ro. Det blir deilig! Før den tid er det ambassademøte og et møte med Ezekiel i VIHEMA.

Dette har vært en hektisk uke, men vi har fått gjort utrolig mye de dagene vi har vært her! Gleder meg nå til å komme til Uganda og få litt varme i kroppen. Jeg har endel jeg må få gjort i Uganda også, før jeg kommer hjem neste fredag.

Ha en fin dag!

~ by Kenneth on August 20, 2010.

One Response to “Til Lilongwe med Air Malawi”

  1. God flytur, og lykke til med det du skal på idag! Hils Emma og ha en god dag begge to! Elsker deg!

Leave a Reply

 
