Siste hele dagen for denne gang


Jeg skulle så gjerne vært her over en lengre periode, i alle fall hatt noen dager mer, slik at det ikke hadde blitt så lange dager, og jeg hadde fått muligheten til å se mer av Uganda. Kanskje neste år? Jeg må i løpet av neste år foreta et feltbesøk hvor jeg ikke bare er på ressurssenteret til UNAD, men også reiser ut i distriktene for å se hvordan prosjektet utvikler seg der. Aktivitetene på ressurssenteret er bare en liten del av prosjektet, og jeg trenger å kjenne hele.

For denne gangen er det nok greit at turen nærmer seg slutten. Jeg har disponert kreftene mine godt på denne turen, men nå er både turen og energien mot slutten. 🙂 Gleder meg til å se de 4 jentene mine!

Nå skal jeg på nye møter, før Robert og Doreen skal vise meg Kampala!

Ha en fin dag!

~ by Kenneth on August 25, 2010.

4 Responses to “Siste hele dagen for denne gang”

  1. Så artig å få guidet tur i Kampala! Ser frem til å høre om det.. I helga skal Cecilie til Oslo, så jeg er alene med snuppene. Blir trivelig å treffes over helga en gang. Filmen “Armadillo” må sees.. God tur hjem!

    • Jeg er klar for Armadillo til uken! Gleder meg!

      Kampala er en utrolig spennede by! Kose meg veldig! Turen ble litt amputert av regn, så vi fant ut at neste gang måtte vi sette av en hel dag i byen! 🙂

  2. Ja, nå blir det fint at du kommer hjem! Jeg gleder meg veldig til å se deg, og det gjør jentene også! Morsomt å få guidet tur i Kampala! Det er sikkert en flott opplevelse. Pass på deg selv til vi sees! Suss fra meg 😉

Leave a Reply

 
