There and back again


Jeg spiser min siste frokost i Kampala og Afrika for denne gang. Det føles som jeg har vært veldig lenge borte, og det skal bli godt å komme hjem. Det kan sikkert virke eksotisk, og det er jo det også, men disse turene er stort sett mest kontorer og møter og lange dager. Nå skal det blir godt å komme hjem! Boarding Pass er skrevet ut, jeg skal tilbake til hotellet før jeg drar til flyplassen for å dusje, spise litt og betale regningen.

Nå straks blir jeg hentet og vi skal ha vårt siste møte før vi skilles.

Ha en fin dag!

~ by Kenneth on August 26, 2010.

3 Responses to “There and back again”

  1. God tur hjem, Kenneth, og hils jentene dine! Har vært veldig hyggelig å følge deg i Afrika! Jeg fortalte Andreas og Bjørn her om dagen at Emma syns den nye klassen virket ok – da spurte Bjørn – hvordan vet du det? Har “snakket” med Kenneth sa jeg. Men er ikke han i Afrika da? spurte Bjørn!! Så sånn sett så har infoen gått fra Bråvold via Afrika og til Singapore!! Så sånn har verden blitt – veldig fint, syns nå jeg!
    Klem Annika

  2. Tusen takk! Gleder meg til å komme hjem! Det er utrolig mye greiere å reise når det er så kort vei hjem med internett tilgjengelig overalt! Jeg er stadig innom for å se om du eller Martine har lagt ut noe om livet i S.pore – det er hyggelig å kunne følge dere også! 🙂 Hils alle fra Afrika!

  3. Haha – ja nei du – bloggingen vår har nok stoppet opp litt!! Martine skal begynne igjen sier hun – jeg må bare orke å lage en ny side. Den jeg bruker nå er så dårlig når det gjelder å få tilpasset bilder. Alt forskyver seg…..og når man endelig tror alt er i orden og har sett på forhåndsvisningen – så ser det helt anderledes ut in live allikevel….utrolig irriterende!! Så må bare sette meg litt inn i det igjen – men plutselig er vi tilbake igjen!!

Leave a Reply

 
