Schiphol


Igjen på Europeisk grunn. Lang flight i natt… Etter en natt på flyet føler jeg meg ikke helt fresh, for å si det sånn! Gleder meg til en dusj hjemme!

Sitter på Schiphol. Handling er unnagjort, hadde tenkt å kjøpe med en dress, men fant ikke noen jeg virkelig likte. Jeg har derimot funnet en utrolig god vin! Smakte denne på en restaurant i Blantyre, og sjekket raskt om denne var å få tak i på vinmonopolet. Det var den ikke, så jeg tenkte at min eneste sjanse til å smake denne blir neste gang jeg er i Malawi. Gikk innom en av TaxFree butikkene på flyplassen, og plutselig stod den i hylla foran meg! Litt stiv pris, men denne kunne jeg ikke gå fra! Kjøpte tre! 🙂 

Utenfor vinduene regner det og ser kaldt ut. Håper været er bedre hjemme. Jeg er ikke klar for kulde og høst helt enda. Nå er det bare noen timer igjen før jeg er hjemme. Det skal bli deilig! Det har vært en lang tur, og jeg er litt utkjørt nå… Greit at jeg har opparbeidet meg litt avspasering i løpet av turen! Jeg er veldig fornøyd med det vi har fått utrettet i løpet avdisse to ukene. Vi har litt arbeid som gjenstår de neste dagene, men vi kommer godt i havn!

Vi sees snart!

~ by Kenneth on August 27, 2010.

Leave a Reply

 
