Er han død!?


Idag syntes jeg synd på Guro.

Jeg reiste til Oslo for kurs og møte tidlig idag. Etter noen timer fikk Guro en sms med beskjed om at jeg ikke hadde kommet til kurset, og med et spørsmål om hvor jeg var. Merkelig, tenkte Guro, og skulle til å sende melding til meg. Akkurat da, når hun var bekymret for meg, ringer telefonen. ” Dette er sogneprest Jan Brastein”

–  Guro stålsatte seg for beskjeden… Har det vært en ulykke, nå – tenkte hun…. “Eh -ja?”

“Ja du skjønner, vi jeg ser at dere er utmeldt av Frikirken…”

Lettet hører Guro på sognepresten som lurer på om vi skulle melde oss inn i Statskirken, og ikke at jeg hadde parkert tøflene. Jeg trodde vi var meldt inn allerede, så det er jo flott at presten følger oss opp! Litt spesielt at han ringte akkurat da Guro var bekymret for meg, da….

Ryktene om min død er heldigvis overdrevet! 🙂

~ by Kenneth on September 7, 2010.

2 Responses to “Er han død!?”

  1. Ja, det var en sprø opplevelse! Man hører jo at folk sier at mye farer gjennom hodet når man får slike beskjeder jeg trodde jeg skulle få, og det var helt sprøtt! Det prikket i hele kroppen fra topp til tå, og jeg rakk å tenke mye før jeg svarte -ja? Det fine med det er jo at idag satte jeg ekstra pris på at du kom hjem, for du hadde jo nesten dødd! 😉

    • Ja, men det er jo litt sannhet i det også, da. Jeg dør litt når jeg ikke er sammen med deg! Heldigvis våkner jeg til igjen med en gang jeg ser deg! 😉

Leave a Reply

 
