Hjemme – på fjellet!


Det er alltid deilig å komme opp på fjellet! Ekstra fint når jeg skal nyte noen fortjente dager på jakt, og jeg i tillegg har internett tilgjengelig! ICE fungerer som bare det her oppe! 1000 ganger bedre enn Telenor, i hvert fall! Nå kan jeg jakte, lese, jobbe litt og ordentlig kose meg!

Nå er klokka 23.54. Vi kom opp for en halv time siden og vi skal opp kl 5! Det er meldt fint vær imorgen formiddag, og det må vi benytte oss av. Vi vil nok få regn senere i uken…

K

~ by Kenneth on September 14, 2010.

One Response to “Hjemme – på fjellet!”

  1. Gleder meg til å se bilder! Skitt jakt!

Leave a Reply

 
