“Get away from that food, it’s not yours!”


Guro og jeg fikk billetter til Monsen og Rein til bryllupsdagen. Onsdag koste vi oss på Nøtterøy kulturhus med en strålende flott forestilling/konsert/foredrag… litt usikekr på hva det skal kalles, men det fungerte veldig bra!

Lars Monsen er helten her i familien! Jeg har hatt et spesielt forhold til den første serien, “Canada på tvers” siden den gangen jeg var dårlig og tilbrakte altfor mange døgn på sykehus. Jeg så episodene så mange ganger at jeg til slutt bare trengte å høre lyden for å se for meg landskapet, elvene, snøstormene og all galskapen. Serien løftet meg ut av sykehussengen og ut i naturen som jeg er så glad i. Et halvt år etter at jeg var ferdig med operasjoner og sykehustid gikk jeg over Hardangervidda med sekk og telt.

Etter konserten/fore.. (osv) satt Rein/Monsen seg for å signere bøker/cd. (Bok var utsolgt 😦 ). Jeg fortalte Lars Monsen om det forholdet jeg har til Canada på tvers, og kunne ikke la muligheten gå fra meg for å spørre om noe som jeg har undret meg litt over. En bjørn er veldig innpåsliten og vil ha maten til Lars. Lars roper på engelsk til bjørnen for å få den vekk – uten hell.

“Hva i all  verden fikk deg til å tro at den bjørnen kunne snakke engelsk?”

~ by Kenneth on October 29, 2010.

Leave a Reply

 
