Frokost med jentene


Nå drar jeg! Denne kulden holder jeg ikke ut! Jeg rømmer!

Nei, så enkelt er det vel ikke, men reise – det skal jeg. Malawi venter! Sitter nå sammen med jentene mine og spiser litt frokost. Jeg kjører til Oslo og skal på et møte ut på dagen, før jeg drar til Gardermoen, Paris, Johannesburg og Blantyre Malawi imorgen ettermiddag.

Utenfor døra ser det slik ut:

Det er minus 10,5C, snøværet på bildet har sluttet. Det var på tide, for nå er det 60cm med snø. Kos dere på ski – jeg gleder meg til 30 varmegrader og middag ved svømmebassenget!

Mest blir det jobbing – denne gangen også. Kartlegging av mulig ny partner (og mulig nytt prosjekt), generalforsamling, planlegging, baseline, regnskap og rapport. Nok å gjøre! Maj-Christel Skramstad, som er leder for informasjonsavdelingen på hovedkontoret i Signo, skal være med meg for å lage reportasjer om prosjektene og gi partnerne våre verdifull informasjon om hvordan de kan arbeide målrettet i deres informasjonsarbeid. 10.desember kommer jeg tilbake til kulden igjen – frem til det blir det nok mer liv her på bloggen igjen! Jeg blir veldig glad for kommentarer her når jeg er på tur!

Vi sees!

Dagens lille “jeg-er-litt-imponert-over-deg-noen-ganger-pappa”: “Pappa! Hvordan klarte du å stave QWERTY feil?” -Jeg gjorde nemlig det en gang… Skrev QUWERTY! Godt gjort! 🙂

~ by Kenneth on November 29, 2010.

2 Responses to “Frokost med jentene”

  1. Hmmmm….koselig å se bilde fra kjøkkenvinduet på Bråvold, men ikke så koselig med DET været……Men gleder oss til å komme hjem en tur, altså!! Så vi skal vel tåle litt snø og kulde – er jo bare for en kort periode!

    Kos deg i varmen, Kenneth! Og dere andre i kulda!! Sees snart! :))

  2. Bare kom når som helst når dere er i Norge, så skal du få se utsikten live! Hvis du sier fra på forhånd, så skal jeg sørge for at vi har noe å servere til kaffen også! 🙂 Gleder oss til å se dere!

Leave a Reply

 
