Lang dag igår – roligere idag


Idag skal vi være sammen med Emma igjen. Vi skal vise Maj Christel litt rundt i byen, sånn at hun kan bli litt kjent. Det er nok mulig at det kan havne noen julegaver i kofferten idag også! 🙂

Etter lunsj skal Emma og jeg sette oss ned og se på planene for neste år. Vi må gjøre litt om på planene, ettersom vi må fokusere mer på baseline neste år enn det vi opprinnelig hadde lagt inn i planene. I tillegg skal vi se litt på rapportering, regnskap og revisjon osv. Noen timer med arbeid, så får det være bra!

Jeg hører at det ikke er så fint vær i Norge og Europa om dagen. 🙂 En delegasjon fra Norge som er på vei for å delta på generalforsamlingen, måtte gjøre om på reiseruten. De skulle kommet via London og Johannesburg. London var visst stengt pga snøvær! Kos dere, da! 🙂

~ by Kenneth on December 4, 2010.

One Response to “Lang dag igår – roligere idag”

  1. Litt av en dag! Jeg kjenner meg ydmyk og full av respekt for hva folk som lever under så utfordrende forhold får til! Og jeg kjenner takknemlighet for at det er noen som virkelig har nytte av hjelpen de får! Jeg er glad og stolt for at du er en av de som får være med å gjøre en forskjell. jeg elsker deg! ❤

Leave a Reply

 
