Agathe kan stå helt av seg selv!


Enda en dag med litt mye å gjøre… Kjenner at jeg begynner å bli litt sliten nå. Vi har intervjuet medlemmene i the board of trustees og executive board i VIHEMA, og sekretæren som VIHEMA har ansatt. 8 intervjuer tilsammen med full konsentrasjon hele tiden. Vi begynner å få et ganske klart bilde av organisasjonen nå. Hvilke styrker de har og hvilke områder som de må utvikle videre.

Etter at intervjuene var ferdig dro vi på Chisombezi for at Grant skulle få se skolen og bli bedre kjent med arbeidet. Etter en omvisning fikk vi en litt sen lunsj (klokken var fem)… Elevene på hadde forberedt seg til de skulle få besøk, og danset for oss. Tre fantastiske unge frivillige arbeidere hadde forberedt dans og leker med ungene, og de holdt en minneverdig forestilling for oss! Vi koste oss veldig, og fikk også delta i dansen til stor jubel. De har virkelig øvet mye på motorikk med mange av elevene. Det er flere av ungene som jeg har sett tidligere har utfordringer med å holde balansen som nå danset kjempeflott! Fantastisk å se! Jeg blir like imponert hver gang jeg kommer på skolen og ser hva de klarer å få til!

Mot slutten av besøket fikk jeg enda en overraskelse! Agathe kan stå helt av seg selv! Hvis du ikke vet hvem Agathe er så kan du lese om henne her. I innlegget jeg skrev tilbake i 2008 hadde jeg oppfattet navnet feil. Hun har hatt en fantastisk utvikling siden jeg møtte henne for første gang!

Nå er jeg klar for sengen, men jeg må først forberede meg på to innlegg jeg skal ha under generalforsamlingen imorgen (Opening remarks og presentation of Signos work in Malawi).

Det gleder meg å høre at været hjemme er bedre. Her er det fortsatt 25 grader og stort sett sol!

~ by Kenneth on December 5, 2010.

2 Responses to “Agathe kan stå helt av seg selv!”

  1. Å, som jeg ønsker jeg hadde vært med dere til Chisombezi idag! Jeg blir rørt bare av å tenke på ungene som danset for dere! Lykke til med alt du har å gjøre imorgen, det går sikkert veldig bra! Suss og klem fra meg ❤

  2. Du hadde elsket å være her idag! Det var helt herlig! Jeg skal gjøre det kort og smertefullt imorgen, og det går nok bra! 🙂 Sov godt min elskede!

Leave a Reply

 
