Kyllingburger og fly


Det er stas! Etter en litt omstendelig prosess for å komme seg inn – vi måtte ut gjennom passkontrollen for å sjekke inn. Jeg fikk boarding pass ved å først sjekke inn i en automat (Flying Blue-kortet mitt reddet meg!), og så ved smile pent til damene i billettluka til Air France. De tok meg med forbi køen og ordnet et pass til meg! Tusen takk!

Nå sitter jeg på stamstedet mitt på flyplassen og har spist en kyllingburger mens jeg ser på flyene. Stor stas!

Egentlig så liker jeg denne flyplassen veldig godt! Det gjør meg ingenting å vente noen (mange) timer her. Fin resturant, fine butikker, god utsikt til alt som skjer og god kaffe og is! Relativt stor flyplass, men likevel veldig oversiktlig! Nå nyter jeg det siste av sommervarmen før jeg vender nesen nordover!

~ by Kenneth on December 9, 2010.

2 Responses to “Kyllingburger og fly”

  1. God tur videre. Mamma

Leave a Reply

 
