Slalomtur


Vinterferie! Det er deilig! Vi holder oss hjemme dette året, etter at vi hadde en skrekkelig kald vinterferie på fjellet ifjor. Det betyr imidlertid ikke at vi går hjemme og kjeder oss!

Kino, vennebesøk, brettspill foran peisen, ski og alt som hører ferien til! Igår tok Emma, Ida og jeg en tur til et alpinanlegg i nærheten og koste oss. For jentene var dette første gang de prøvde seg på slalom, og pappan var både imponert og stolt! Jentene var skikkelig flinke! Det er noen år siden jeg hadde slalomski på beina, men det gikk ganske greit for min del også! Moro! Dette ville jentene gjøre igjen! Det vil jeg også!

Emma fant raskt ut av hvordan skiene skulle styres – selv om det ble noen fall nå og da… 🙂

Ida var også kjapp til å finne ut at dette med nedoverski!

Litt slitne i kroppen kjørte vi fornøyde hjem utpå kvelden etter en lang dag i skibakken! Snart påskeferie!

~ by Kenneth on February 24, 2011.

5 Responses to “Slalomtur”

  1. Pøh, eneste grunnen til at jeg datt mest var at jeg kjørte fortest! 😛

    • JA, jeg var imponert! Dette har du et naturtalent for! Og du datt egentlig ikke så mye heller, faktisk! Flink er du! 🙂

  2. Endelig fikk dere prøvd dere på nedover ski! Da kan dere være med oss i Hafjell neste gang!! 😀

    • Vi er klare! Men er det bedre i Hafjell enn i Kvitfjell? Har sett på nye ski idag. Har egentlig mest lyst på twin-tip, men jeg er ikke helt sikker på hva som er best… Noen forslag?

    • Jeg er med, ingen tvil! 😀

Leave a Reply

 
