President og boms


Thea og Hedda har vært på besøk hos bestisene, og igår kveld hadde vi det kjempemorsomt sammen med dem. Thea, Ida og bestefar laget pizza og Thea laget fruktsalat til dessert! Deilig! Det er slltid så koselig å være sammen med jentene fra Elverum! Vi ser dem altfor lite!

Thea, Hedda, Kari og jeg spilte kort resten av kvelden og hadde det veldig morsomt! Flink som jeg er i kortspill knuste jeg dem i President og Boms! Åpenbart var eneste grunn til at jeg ofte ble Boms den at jeg var snill og lot jentene vinne! 🙂

Idag skulle jentene på mini-cruise med Kiel-ferjen sammen med bestisene og Robert. Vi har vaske-tørke-og-brette-tøy-dag her hjemme mens Guro er på jobb. Senere idag skal jeg til Tønsberg for å hente en Golf stasjonsvogn for prøvekjøring. Det blir spennende!

~ by Kenneth on February 26, 2011.

2 Responses to “President og boms”

  1. Blir det ny bil da eller?

    • Vi får se… Jeg likte Golfen skikkelig godt! Nydelig bil å kjøre! Jentene var ikke helt fornøyd med plassen i baksetet, så vi har ikke bestemt noe. Har prøvd en Passat idag, men den syntes jeg blir litt stor. Jeg liker best litt mindre biler… Kikket på en BMW 3-serie som var utrolig fin og ikke helt ille i pris, heller, men den var hadde helt håpløse bakseter. Ikke den heller. Tenk at jeg skal måtte bruke så mye tid på å lete etter ny bil – jeg som ikke er interessert i det hele tatt. Noen god forslag?

Leave a Reply

 
