oslo spektrum mcr venting


Jeg har skrevet om det før, men jeg kan se noen av de søkene folk har brukt for å komme seg til denne siden. Noen er rare, som “jeg klarer ikke å lære engelsk”, noen er eksotiske, som “panchayat raj india” (har skrevet om dette faktisk), noen leter etter matoppskrifter, som “rådyrkjøttkaker” (jeg lager noen som er skikkelig gode, men har ikke lagt ut oppskrift) og “kakebunn” (den vet jeg ikke hvor kom fra). “Green Day” er det mest brukte søkeordet (-ene). Idag er det en som, lik Ida, Emma og jeg venter på noe som blir stas! Beklager, jeg vet ikke hvor du finner hjelp med “oslo spektrum mcr venting” – ta deg en tur til Oslo S, så finner du mat og varme. Vi venter og gleder oss vi også! My Chemical Romance spiller til onsdag! 🙂

Jeg har tatt logoen deres, endret den litt og har tenkt å bruke den på en genser som Guro lager til meg! det blir nok veldig fint! 🙂

~ by Kenneth on March 11, 2011.

Leave a Reply

 
