Gratulerer med dagen Emma!


Den flotte jenta vår har blitt stor! Igår ble hun 17 år og hadde en minnerik feiring! Emma er en strålende fantastisk jente! – Pappan er veldig stolt!

Her er Emma og Ida i fjor sommer på Green Day konserten. Konserter er noe vi har kost oss veldig med! 17 år… Snart flytter hun ut! 😦 Rart å få stor jente!

Imorgen skal jeg tilbake til Spektrum! My Chemical Romance har nok ryddet vekk sakene sine, nå er det The Stig, Captain Slow og TopGear på programmet! Det blir veldig morsomt! Stakkars pappan min! Det er på hans billett jeg skal kose meg.. Han har fått så vondt i ryggen at han ikke kan ta sjansen på å dra innover.

Veldig kjedelig for han – veldig morsomt for han! Det blir jo dessuten veldig hyggelig å gjøre dette sammen med Robert! Det er lenge siden vi har hatt så mye tid sammen, så dette er en super anledning til å være litt sammen med favorittbroren min! 🙂

Jeg må også fortelle om Kari! Hun hadde vondt i en tann, stakkars, og måtte til tannlegen her om dagen. Når hun fikk sprøyte med bedøvelse så lo hun! Hun sier etterpå: “Jeg kunne jo liksom ikke grine, så jeg tenkte at jeg kunne le litt isteden!”. Pappan er ikke like tøff i tannlegestolen, og var ekstremt imponert!

~ by Kenneth on March 24, 2011.

3 Responses to “Gratulerer med dagen Emma!”

  1. Ai ai, grattis med dagen Emma! Vil gjerne høre om Top Gear live 🙂 På tide med en kino snart?

    • Gleder meg skikkelig! Det blir stas! Jeg er klar for kino! En dag til uken? Mandag og tirsdag er jeg på reise, men onsdag el fredag passer fint! 🙂

  2. Tusen takk! 🙂

    …har ikke planer om å flytte ut helt ennå, da! 😉

    Konserter er superstas… og det er Top Gear også! Jeg sitter og er LITT misunnelig på deg nå! Hehe. 😀

Leave a Reply

 
