Refsens Gods


Nå er jeg på et jobbseminar på Jeløya på Refsnes Gods. Veldig fint sted! Supert til et slikt seminar som vi har nå. Vi har også feiret to av kollegaene – Svein og Arne Christian som fyller 60 og 50 år. Gratulerer med dagen!

Frokost med utsikt til vannet er deilig! Jeg kjenner at jeg savner det i Andebu… Ikke mye havblikk der oppe! Med oppvekst i Åsgårdstrand har jeg vært vant til å kunne sykle til vannet, og til å kunne se ut på sjøen fra stuevinduet. Det gjør godt å sitte her og se utover vannet igjen!

Ha en fin dag! Nå går vi igang med dagens program!

~ by Kenneth on March 29, 2011.

2 Responses to “Refsens Gods”

  1. Er det strengt på Refsens gods? Høres litt sånn ut…

    • 🙂 Ja, det er sant – jeg hadde jo egentlig et poeng med den overskriften! Når vi fikk invistajon/innkalling til samlingen, så stod det at vi skulle til Refsens Gods. Vi ble litt usikre vi også om det ville være lurt av oss å dra dit… 🙂

Leave a Reply

 
