Gratulerer med dagen Håvard!


Idag har vi vært i en veldig hyggelig busdag! Håvard har blitt 8 år! Vi var invitert til gjengen på Sjuestok og hadde det veldig hyggelig! Marte og Bjørn Ivar hadde tatt med seg lille Daniel, og kom de også. Solveig hadde (etter et svært diskret spørsmål fra meg) laget Verdens Beste! Deilig!

Her er et bilde fra nyttårsaften – bursdagsbarnet foran i midten!

Helgen har også hatt en stor sportsbegivenhet! VM finale i cricket! Emma og jeg fulgte godt med! Cricket er stas! Litt nerdete sport, egentlig – masse finurlige regler, og kamper som varer i over 8 timer (satt ikke og så på hele tiden). Jeg holdt med Sri Lanka, og det så bra ut veldig lenge. SL gjorde en skikkelig bra omgang, og India hadde en voldsom oppgave for å ta pokalen hjem. De spilte imidlertid glimrende, og tok seieren på hjemmebane. Spennende kamp!

Ellers må jeg også gratulere Geir med ny jobb! Han har sluttet i Multiconsult og har begynt for seg selv! Lykke til! Jeg tror det kommer til å bli veldig bra!

~ by Kenneth on April 3, 2011.

Leave a Reply

 
