Prospektet på huset er snart klart!


Og det blir veldig fint! Kaja i Terra Eiendom i Andebu Sparebank har gjort en kjempejobb og har klart å få frem veldig flott hvor fint sted vi har. Vi har korrerkturlest prospektet nå i kveld og har gitt noen forslag til endringer. Jeg gleder meg til å holde det i hendene og bla i det. Fikk i grunn lyst til å kjøpe det selv! 🙂 Jeg håper at jeg kan legge prospektet ut her på bloggen ganske snart, eller linke til en onlineversjon!

Jeg reiser til Uganda til uken, så jeg får ikke vært her når det er visning. Kjempetrist! Det hadde vært hyggelig å vise de som har lyst til å se dette stedet rundt her, men turen har vært planlagt en god stund nå, så det går ikke.

Jeg skal på en spennende reise denne gangen! Jeg skal ut i distriktene for å besøke de nye sentrene som har kommet til gjennom prosjektet, slik at jeg kan få se hvordan de arbeider for å gi døv ungdom nye muligheter. Det har vært litt urolig i Kampala og områdene rundt i forbindelse med presidentvalget, men det ser ut til at det er roligere nå. I tillegg er det visst et utbrudd av ebola, men jeg regner med at det kommer til å gå fint som vanlig! Jeg er alltid forsiktig når jeg reiser, og har tenkt å fortsette med det! Når jeg kommer hjem er kanskje huset solgt… Stakkars Guro! Hun blir sittende hjemme med hele jobben, mens jeg er ute og flyr! 🙂

~ by Kenneth on June 6, 2011.

Leave a Reply

 
