Fremme i Kampala


Denne gangen syntes jeg reisen var litt mer slitsom enn den vanligvis har vært… Til gjengjeld var første del av turen veldig mye hyggeligere enn den pleier! Tok flyet fra Torp sammen med Morten, en av mine beste venner fra skoletiden! Det var veldig hyggelig! Har reiser denne ruten ofte og har sikret seg Platinum-kort fra Flying Blue. Det sikret oss plass på Lounge på Schiphol – noe som var en svært behagelig opplevelse! Ekstremt mye bedre enn alle mine andre opphold på den flyplassen!

Flyet mellomlandet i Rwanda, slik at flyturen tok nesten tre timer mer enn vanlig. Kjipt. Sikkelig sliten når jeg kom frem. Måtte sende melding til Alex og be om at vi startet kl 12 idag, slik at jeg kunne hvile godt ut.

Har tenkt å være flink til å filme og ta bilder denne gangen, så det kommer nok noen bilder ut her også!

Ha en fin dag!

~ by Kenneth on June 15, 2011.

2 Responses to “Fremme i Kampala”

  1. Deilig at du er framme! 🙂 Jammen en laaang reise. Høres sprøtt ut å mellomlande i Rwanda, det er liksom utrolig langt unna! Håper du har en fin dag, gleder meg til å se noen bilder!
    Vi bare kulern idag! Kjenner at jeg trengte det! Hadde ikke så mye “pepp” igjen! Du skulle vært her så kunne vi sittet bak uthuset sammen! 🙂 Ha en fortsatt god reise, jeg tenker på deg! Dette er jo bare en snartur, vi sees snart igjen!! Suss

    • Ja, det virket ganske langt unna også, når det ble så lang flytur ut av det. Rakk å lese ut en bok, se to filmer, en episode av TopGear og et naturprogram…

      Fint at dere har slappet av litt! Du er flink og fantastisk! Jeg elsker deg og er veldig stolt av deg! Gleder meg til å sitte bak uthuset sammen med dag – skal ta med med vin fra flyplassen! 🙂

Leave a Reply

 
