Til UNAD


Idag skal jeg på møter i senteret til UNAD her i Kampala. Der møter jeg også de to andre organisasjonene som får OD-midler; NUDIPU og UNAB. Det blir både hyggelig og nyttig. Jeg skal også forsøke å få til et møte mellom alle organisasjonene og regionslederen for Strømmestiftelsen i Uganda, Priscilla Mirembe Serukka. Jeg møtte henne når jeg besøkte Strømme for et par uker siden, og avtalte at jeg skulle ta kontakt når jeg kom til Kampala. Det hadde vært flott hvis vi kunne fått til et samarbeid mellom organisasjonene her i Uganda! Det ville gitt funksjonshemmede bedre muligheter for å få tilgang til mikrofinans, og dermed også mulighet til å få en inntekt.

Der hjemme håper jeg dere får en fin dag! Her står solen allerede høyt på himmelen, og temperaturen er ganske fin!

~ by Kenneth on June 16, 2011.

Leave a Reply

 
