Lyder i natten


Lyden av den afrikanske natten burde være preget av cerisser, padder som kvekker og en rekke vakre lyder. Utenfor mitt vindu er det ikke mye som likner på det… Det er en svært støyende gate forbi hotellet med et omfattende netteliv, etter lydene å dømme. Disko, barer osv osv. Og hele tiden – lyden av biler som tuter og muligens også støter sammen. Et lyspunkt er øreklokkene mine som demper lyden, et annet var at de en gang i løpet av kvelden faktisk spilte Linkin Park. Numb/Encore med Jay-Z og LP! Den kom litt overraskende!

Spør meg om jeg har sovet godt i natt….

Nå drar jeg snart til Nilen. Det blir bra! Det har vært lange dager frem til nå, så det er greit med en som er litt roligere i dag!

Ha en fin dag!

~ by Kenneth on June 18, 2011.

Leave a Reply

 
